تجربه اول:

استراتژی پویا

این عبارت «هر استراتژی به استراتژی نیاز دارد» یک اصل مهم در زمینه مدیریت استراتژیک است که نشان می‌دهد برای موفقیت در پیاده‌سازی یک استراتژی، به یک استراتژی جداگانه برای پیاده‌سازی آن استراتژی اصلی نیاز داریم.

استراتژی امروزی

تعریف ها و مفاهیم عملیاتی

یک استراتژی اصلی به تنهایی کافی نیست و باید با یک استراتژی اجرا همراه شود. این استراتژی اجرا باید مشخص کند که چگونه استراتژی اصلی را به واقعیت تبدیل کنیم و چگونه منابع لازم برای پیاده‌سازی آن را تأمین کنیم.
به عبارت دیگر، شما نیاز به یک نقشه راه دارید (استراتژی اصلی) و سپس به یک نقشه راه برای نقشه راه (استراتژی اجرا) نیاز دارید. این مفهوم به این معنی است که شما نه تنها به تعیین اهداف و راه‌های رسیدن به آنها نیاز دارید، بلکه به طراحی یک روش مشخص برای اجرای آن اهداف و برنامه‌های خود نیز نیاز دارید. این روش باید شامل جزئیات عملیاتی، تخصیص منابع، تعیین مسئولیت‌ها و سایر جنبه‌های اجرایی باشد. در واقع، استراتژی اصلی یک نقشه کلی است، در حالی که استراتژی اجرا، جزئیات عملیاتی را برای اجرای نقشه اصلی مشخص می‌کند.

1) استراتژی و تکنولوژی فنی: تجربه کاری 20 ساله در زمینه برنامه نویسی و طراحی معماری نرم افزاری منجر به تدوین راهکار ها و استراتژی های توسعه فنی شده است که به افزایش سرعت توسعه نرم افزارها و نتایج هوشمندسازی ایده آل فراهم گردیده است و  با مشاوره، واگذاری مدیریت تیم های برنامه نویسی و پذیرش سرپرستی تیم های فناوری مدیران سازمان با آسودگی و راحتی بیشتر انرژی خود را صرف منطق کسب‌وکار می نمایید.

2) استراتژی تولید محصول: با شناخت نیازها و تجزیه کسب و کار به فرآیند های سازمانی با استفاده از ابزار مشاوره و تجزیه تحلیل سازمان در ارائه راهکارهای نوآورانه نرم افزاری و با طراحی دقیق سامانه‌های CRM و ERP های سازمانی که مهم ترین ویژگی استراتژی تولید محصول آشنایی کامل با زیرسیستم های مورد نیاز و تطبق آن با فرهنگ سازمانی مورد استفاده می باشد. پیشنهاد به استفاده گام به گام و دارای اولویت سامانه ها می باشد.

تجربه دوم:

اتحادهمکاری

توجه اصلی ما به رابطه‌ای معطوف است که “اتحادهمکاری” را ممکن می سازد؛ این رویکرد زمینه‌ساز تهیه سند همکاری خواهد شد. هدف اصلی نظام‌نامه شکل گیری ادبیاتی که به اساسنامه یا حدود روابط اشخاص یا شرکت های همپیمان منجر شود. نقشه‌ی راهی قابل اعتماد و دستیار متخصصان در معمول‌ترین تصمیم‌گیری‌ها و مشخص کردن استانداردها، اصول و اهداف می‌باشد. این سند راهبردی به شیوه‌ی رفتار در هنگام تصمیم‌گیری برای توسعه و گسترش تعاملات و روابط می پردازد. تعریف اصول کاری با استفاده از چارچوب از پیش تعیین شده، تفاهم و سرعت بیشتری را برای همکاری فراهم می‌کند. اعتماد طرفین در رابطه‌ی همکاری با تدوین این سند به عنوان سنگ بنای ایجاد چارچوبی شفاف و ساختاریافته تقویت می‌شود.   ادامه مطلب …

رابطه عمیق با همپیمانان

تجربه سوم

ایجاد فضایی که افراد احساس مسئولیت برای ایجاد چرخه رشد و تعالی یک سازمان را داشته باشند از هدف های اصلی ما بوده است؛ که جز با تعریف ساختارهای که بتواند منافع جمعی را ببیند امکان پذیر نیست؛ شناخت زنجیره ارزشی کسب و کارها و کاهش ریسک های هم افزایی در چهار حیطه هم افزایی فروش، عملیاتی،  سرمایه گذاری و مدیریتی نتیجه تعاملی بوده که با هدف تشریح یک سفره حلال برای اهالی امکان پذیر است. با تلاش برای پرورش این فرهنگ قدم در عرصه تولید و بازآفرینی گذاشتیم. در تعاملات ما سرمایه نیروی انسانی به عنوان ارجحیت نوع تعامل معرفی میشود. مدیریت شخص محور یا گروه محور به عنوان یک رکن برای پذیرش و تطبیق مورد استفاده سازمان ما قرار میگیرد.

حفظ سرمایه گران بهای انسانی
جست و جوی کرامت و شرافت
تبدیل توان بالقوه به بالفعل
استفاده از ظرفیت های خرد